Utleie klubbhus

Ønsker du et enkelt og praktisk lokale, og samtidig støtte Hana il?

Hana IL har et kjekt klubbhus rett ved Hanabanen på Hanafjedlet, og dette leies ut til ulike private arrangementer som bryllup, konfirmasjon, dåp, fødselsdager, personalmøter, årsmøter, møtevirksomhet for bedrifter og andre foreninger/lag.

Klubbhuset er utstyrt til bespisning for ca 60 personer. Kjøkkenet inneholder fullt utstyrt porselenservice, bestikk og vannglass til samme antall.

Klubbhuset kan leies både dag- og kveldstid.

Alle medlemmer av Hana IL – og ikke medlemmer, er velkomne som leietakere. Du må være minst 25 år gammel for å leie klubbhuset. Adkomst med rullestol er mulig.

I forbindelse med utleie gjelder følgende regler:

I forkant:

• Betale depositum kr. 2.000,- til kontonummer 3250.05.00114 snarest etter inngått leieavtale.
  • Betale leiebeløp senest samtidig med henting av nøkkel. Kan betales pr. bank til kontonummer 3250.05.00114, eller med VIPPS ved henting av nøkkel.

Etter arrangementet:

• Vask border, kjøkkendisk og andre overflater.
  • Gulvene ryddes, kostes og vaskes (hvis ikke annet er avtalt) og alt avfall skal ryddes vekk og kastes i containeren
  • Vaske brukt dekketøy, bestikk og glass før det settes tilbake i skapene. NB: oppvaskmaskinen er en steamer. Alt dekketøy skal skylles godt i såpevann før det settes inn i steameren.
  • Eventuell skade på møblement, inventar eller annet skal meldes fra om, og erstattes etter nærmere takst.
  • Sett tilbake møbler slik de stod ved overtakelse.
  • Lukke alle vinduer og sørge for at dør er låst når lokalet forlates.
  • Sørge for at lokalet er ferdig ryddet innen kl. 12:00 dagen etter arrangementet om ikke annet er avtalt.
  • Nøkkel skal etter rydding legges i den hvite postkassen under trappene til Hana IL om ikke annet er avtalt.

Betingelser:

• Leier plikter å vise hensyn til den omkringliggende bebyggelsen.
  • Gjester skal ha forlatt lokalet innen kl 03:00, og det skal være stille i lokalet fra dette tidspunkt.
  • Røyking er ikke tillatt inne i klubbhuset.
  • Det er ikke tillatt med dyr inne i klubbhuset.
  • Det er ikke lov til å gjøre fremleie. Det vil med andre ord si at det ikke er lov å leie lokalet videre til andre, eller på vegne av andre. I slike tilfeller vil leietaker ikke få leie lokalet ved senere anledninger.
  • Leietaker er selv ansvarlig for eget utstyr (mat, drikke, lyd og lysutstyr, gaver osv.) som oppbevares på klubbhuset.
  • Mangelfull rydding og eller knust/ødelagt utstyr medfører reduksjon i tilbakebetalt depositum og eventuelt tilleggsfaktura ved større skader. Utleier kan ved behov kalle tilbake leietaker for opprydning osv.

Annet:

• Lokalet har dekketøy til 60, sitteplass/stoler til 60
  • Huset er tilrettelagt for bevegelseshemmede.
  • Det er kjøkken med komfyr, kjøleskap og oppvaskmaskin.
  • Merk at det kan være aktivitet på fotballbanen.
  • Etter utleiekontroll for rydding vil depositumet bli returnert til spesifisert konto innen 7 dager.
  • Spørsmål: ring 986 90 288 eller dagligleder@hana-il.no

Booking

Ledig
Booket