Bli en del av Hana ILs sponsornettverk – styrk idretten og skap vekst sammen!

Har du lyst til å være med på å forme fremtiden, styrke lokalsamfunnet og øke synligheten for din bedrift? Bli en del av Hana ILs sponsornettverk og støtt vår inkluderende og engasjerende organisasjon!

Hana Idrettslag er en stolt og ambisiøs klubb som jobber for å fremme idrett og fysisk aktivitet for alle i nærmiljøet. Vi skaper et inkluderende og engasjerende miljø for alle aldersgrupper og ferdighetsnivåer, og vårt engasjement strekker seg fra barneidrett til seniorsatsing. Vi er spesielt stolte av vår tilrettelagte avdeling som gir personer med ulike behov muligheten til å delta i idretten og føle seg velkomne i vårt fellesskap.

Som en del av Hana ILs sponsornettverk vil din bedrift:

Øke synligheten og merkevarebevisstheten gjennom eksponering på våre arrangementer, nettsider og sosiale medier.
  1. Skape positive assosiasjoner ved å knytte deres merkevare til en viktig samfunnsaktør som fremmer helse og trivsel.
  2. Bygge nettverk med andre lokale bedrifter og potensielle kunder gjennom felles engasjement i idrettslaget.
  3. 4. Få muligheten til å tilby eksklusive rabatter og tilbud til Hana ILs medlemmer, noe som kan bidra til økt salg og kundelojalitet.
  4. Delta i arrangementer og aktiviteter som styrker samarbeidet mellom sponsorer og idrettslaget, og som skaper en følelse av fellesskap og stolthet.
Ved å bli en del av Hana ILs sponsornettverk, vil din bedrift ikke bare styrke idretten og nærmiljøet, men også dra nytte av markedsføringsmulighetene dette samarbeidet gir. Din investering vil gi konkrete fordeler for din bedrift samtidig som den bidrar til å sikre en sunn og aktiv fremtid for alle i lokalsamfunnet.

Vi tilbyr flere sponsornivåer og pakker som kan tilpasses etter din bedrifts behov og ønsker.