Trenertrio forlenger med Hana IL

Hana IL og hovedtrener Henrik Breimyr er enige om en ny avtale, i samme slengen har også assistenttrener, Kenan Mehremic og keepertreneren, Marius Lenart skrevet ny avtaler med Hana IL. Det betyr at hele klubbens trenerapparat blir med videre til og med 2024-sesongen.

Henrik begynte i klubben i januar i år. Han har, sammen med Kenan og Marius, bygget et solid lag som ligger på 7. plass i 4. divisjon avd. 2. Stemningen rundt laget er på topp, 1 tap på de siste 12 kampene (alle konkurranser) og semifinale mot Ålgard førstkommende tirsdag viser fremgangen laget har gjort i år under trenertrioen. Det var naturlig for klubben å komme med et tilbud å fortsette med dette forholdet.

– Det er viktig for oss å beholde trenerteamet vårt. Henrik er en topptrener, som har gjort en fantastisk jobb så lenge han har ledet A-laget. Dynamikken i trenerteamet er god, og vi er også veldig fornøyd med å ha forlenget avtalen med Kenan og Marius. Dette gir også ro og kontinuitet i det langsiktige arbeidet vi holder på med, sier daglig leder i Hana IL, Kyle Farningham.

HEIA HANA!!