Støtte fra Sparebankstiftelsen SR-Bank

Vi har i går fått en gledelig melding fra Sparebankstiftelsen SR-Bank om at vi har fått 50.000 kr i støtte til å hjelpe medlemmer i klubben som har økonomiske bekymringer i forhold til medlemsskap i klubben. Det kan være medlemskontingent/treningsavgift, eller andre kostnader knyttet til medlemskap i Hana Idrettslag.

Stor takk til Sparebankstiftelsen SR-Bank! Dette hjelper oss videre i arbeidet om å fortsatt være stedet for alle.

Om noen er i denne situasjonen kan dere sende en mail til dagligleder@hana-il.no med en kort informasjon om hva bekymringen gjelder, så vil vi hjelpe etter beste evne innenfor de midlene vi har fått tildelt. Dette gjelder både nye og eksisterende medlemmer.

Tusen takk til banksjef Merethe Stensland Bratland fra SpareBank 1 SR-Bank sin avdeling Sandnes, som delt ut gaven med Daglig Leder, Kyle Farningham.