Nyhetsbrev – januar 2024

Godt nytt år!
Dette er den første av våre månedlige oppdateringer/nyhetsbrev i klubben.

Beklager forsinkelsen med å sende ut dette – det har vært noen utfordringer på klubbhuset vi måtte prioritere – frosne rør, varmeovner som har sluttet å fungere, et 20m gjerde som er blåst bort og ødelagt av vinden og til slutt en utbrent container.
Alt er under kontroll nå.

Første og fremst: Gratulerer til Anders Johnsen som var januars ildsjel! Les mer her: Januars ildsjel: Anders Johnsen

Januar er en måned hvor lagene begynner å trene igjen etter juleferien. Håndball avdelingen vår er midt i sesongen og fotballen begynner forberedelsene til sesongstart i mars/april.

Administrasjon i klubben har jobbet med flere oppgaver som er viktige i den daglige driften av klubben – utstyr, treningstider, planlegging av arrangementer etc. Klubbens årshjul vil bli lagt ut på hjemmesiden i løpet av kort tid. Vi har jobbet (og fortsetter å jobbe) med samarbeidsavtaler med nye partnere for å bygge et nettverk som ønsker å være en del av innsatsen som alle legger ned i klubben. Klubben vår er avhengig av støtten vi får fra våre fantastiske samarbeidspartnere. Ta kontakt hvis du (eller kjenner noen) som ønsker å være en del av Hana-familien.

Administrasjon:
Vi starter 2024 med 3 personer som jobber i administrasjonen.
Anne Kathe Bjørnøy – Regnskapsfører (regnskap@hana-il.no)
Håkon Teigen – Sportslig Leder (hakon@hana-il.no)
Kyle Farningham – Daglig Leder (dagligleder@hana-il.no)

Kyle skal ta pappapermisjon fra uke 2 (denne uken) og skal jobbe 40 % i 2024. Kyle jobber hovedsakelig på mandager og onsdager (1200-2000)

Kyle vil jobbe tett sammen med Håkon og Anne Kathe gjennom året for å sikre at vi gir de beste mulighetene for medlemmene våre.

Hvem skal man ta kontakt med?

Arrangementer (turneringer/cups/osv)
Akademiet
Hospitering/Sportsplan
Rekruttering
Utstyr/Drakter

Ansvarlig: Håkon Teigen: hakon@hana-il.no eller 940 37 227

SPOND/NIF
FIKS/SportsAdmin/Overganger
Medlemskontingent/Treningsavgifter/Lisens
Utleie av klubbhus/akademi
Treningstider/kampoppsett/dommere
Nettside/sosiale medier
Annen administrasjon (Politiattest/osv)

Ansvarlig: Kyle Farningham: dagligleder@hana-il.no eller 986 90 288

Lagkasse
Utgifter (sett dagligleder@hana-il.no på kopi)

Anne Kathe Bjørnøy: regnskap@hana-il.no

Hva er planlagt for januar og februar?

2. januar (uke 1): Håndballkamper starter. Kampoppsett vil bli lagt ut på sosiale medier (facebook + instagram)

8. januar (uke 2): Strikkeklubb på klubbhus starter. En gjeng ivrige damer åpner opp klubbhuset for god drøs og enkel servering. Gruppen møtes på oddetalls uker kl.1100-1300

10. januar (uke 2) Onsdag lunsj begynner. Pensjonister møtes ved klubbhuset for kaffe og lapper. kl.1130-1230 hver onsdag.

20. januar (uke 3) Håndball J10 aktivitetsserie. En håndballfestival i Hanahallen da våre 2013-modeller spiller flere kamper i løpet av dagen.

22. januar (uke 4): Vintersesongen i fotball starter. Kampoppsett lagt ut på sosiale medier (facebook + instagram)

5. februar (uke 6) Klubb dugnad begynner. Mer informasjon kommer

18. februar (uke 8) Byttekveld ved klubbhuset. En mulighet til å levere treningstøy som er utvokst (men fortsatt er i god stand) og bytte til andre størrelser som passer bedre.
Mer informasjon kommer.

Som nevnt tidligere, er januar en måned hvor det er mye aktivitet med planlegging og forberedelser for året som kommer.
Vi har flere arrangementer/kurs som er i gang – dommerkurs, trenerkurs, turneringer, aktivitetsdager og flere andre.
Vi holder dere oppdatert.

For nå, fortsett med det fantastiske arbeidet dere gjøre i hallen eller på banen.

HEIA HANA!!

Med sportslig hilsen,