Ny juniortrener på plass

Juniorlaget har vært uten trener siden Covid-19 slo ut for fullt i mars, portugiseren Marco Jaques reiste hjem til sin familie og kom egentlig aldri tilbake igjen. klubbens  daglig leder Kyle Farningham fra Skottland som tok sin trenerutdannelse sammen med Chris Draffan i skottland, det ble et par telefoner og i dag mandag 10 august kjørte Chris sin første trening med juniorlag. Det kan også nevnes at Chris blir med som spillerutvikler i klubbens Akademi.

Chris Draffan kommer fra den Skotske klubben Greenock Morton som spiller i Scottish Championship.

Cappielow Park har vært Mortons hjemmebane siden 1879. Nåværende kapasitet er 11.100 tilskuere hvorav 5.741 er sitteplasser. Den ene kortsiden – Wee Dublin End – blir normalt ikke benyttet på kampdager. På hovedtribunen som kalles Grandstand er det kun sitteplasser, men tribunen på motsatt langside er en kombinasjon av stå – og sitteplasser. Cappielow Park er et sjarmerende stadion, men hvor tiden har stått stille. Det er heller dårlig med utvidelsesmuligheter da banen ligger mellom motorveien og jernbanelinjen. Tilskuerrekorden stammer fra 1922 i en ligakamp mot Celtic. Da var det 23.500 tilskuere innenfor portene på Cappielow Park.