Hanaspillere delaktige i stor kåring

Hvert år har Stavanger Aftenblad en stor kåring, hvor de kårer de beste spillerne i alle divisjoner i breddefotballen. Hana Idrettslag er nok en gang godt representert i denne kåringen. Både Eirik Larsson, Andreas Breimyr og Dennis Årsland er alle nevnt i denne prestisjefylte kåringen.

Eirik Larsson har nok en gang fullført en helt enestående sesong for A-laget til Hana. Eirik scoret hele 43 mål på 33 kamper, noe som gjør han til toppscorer og beste spiller i årets 4. divisjon. Dette er noe som Larsson også har gjort tidligere. I 2022 sesongen stakk han nemlig av med akkurat samme priser, noe som er en fantastisk prestasjon. Samtidig gjør dette at Eirik stikker av med sin 4. toppscorer tittel i Hana. Det ser ikke ut som om Eirik har noen som helst planer om å stoppe å score mye mål, noe vi i Hana setter veldig stor pris på.

Andreas Breimyr hadde i år sin første sesong for Hana IL. La oss si at det har vert alt annet enn kjedelig å følge han som spiller. Andreas kom på 9. plass i årets kåring, noe som er helt enestående. Bautaen som tidligere har spilt på et mye høyere nivå har virkelig levert varene i årets sesong, ingenting tyder på at det vil stoppe neste sesong.

Dennis Årsland har virkelig levert varene for Hana 2,  i 7.divisjon. Dennis ble kåret til 7. divisjons beste spiller hvor han scoret hele 41 mål på 23 kamper. Dennis har virkelig vert en stor bidragsyter til den gode sesongen Hana 2 har hatt i år, alt tilsier at han satser på å slå denne rekorden også neste sesong.

Dette er store prestasjoner som på ingen måte er enkle å oppnå. Gratulerer så mye til alle 3, vi er stolte og heldige som får lov til å ha dere i vår klubb.

HEIA HANA!