Vi har gleden av å ønske vår ny sportslig leder hjertelig velkommen til Hana Idrettslag. Håkon Teigen har signert en kontrakt og begynner i oktober.

Håkon er 24 år og han har vokste opp på Hana. Hana IL er sin barndomsklubb og den eneste han har spilt for. Håkon er godt kjent rundt idrettslaget. Han har vært spiller, trener og ekstremt engasjert i å promotere/hjelpe klubben over mange år.
De siste 3 årene har han jobbet på Hana Skole. Han ble superglad da han fikk muligheten til å jobbe på Hana IL – drømmejobben hans

«Det å få muligheten til å være med å bygge klubben i mitt hjerte, anser jeg som en stor ære. Jeg gleder meg til å ta fått på denne kjekke oppgaven»

Vi ser frem til Håkon starter i oktober, vi informerer medlemmene om kort tid om hans roller/ansvar for å utvikle klubben videre.

HEIA HANA!!