Fotball akademiet arrangerer Fotballskoler i sommer

En fotballskole skal være en positiv opplevelse og smilet vil sitte løst: En spiller jo fotball fordi det er det kjekkeste en vet. Alle skal bli sett hver dag og få personlige tilbakemeldinger, der fokus er å utvikle tekniske/individuelle ferdigheter (driblinger, finter og ballkontroll) og flest mulig touch på ballen igjennom dagen.

Vi ønsker å invitere gutter og jenter født 2009 – 2014. Alle vil få en Hummel T-skjorte første dag.

Fotballskolen vil være kl.09:30-14:30 men det vil være mulighet for å levere spillere fra kl.08:00 og hente dem frem til kl.16:00 (barnepass)

Akademiet vil benytte trenere fra Akademiet og spillere fra klubbens A-lag og JR-lag.

En deler opp dagen i to treningsøkter.

– Fremmøte hver dag klokka 09:30

– Teknisk trening 10:00 – 11:30 med temadager.

– Lunsj og sosialt samvær fra 11:30 – 12:30, her er det mulig å treffe nye venner.

– Kamper og konkurranser fra 12:30 – 14:00

– Oppsummering av dagen og avsluttes klokka 14:30.

I alle våre aktiviteter skal Hana IL være en inkluderende klubb. Den private økonomien skal ikke sette stopp for barnas deltakelse. Ta kontakt med oss hvis dette er et problem så ser vi på en løsning.

Følg lenken for mer informasjon og påmelding:

Hana IL Fotball Akademiet Fotballskole – Juni 2021

Hana IL Fotball Akademiet Fotballskole – August 2021