Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u528911959/domains/hana-il.no/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Eirik Larsson ny trener på Akademiet - Hana idrettslag

Eirik Larsson ny trener på Akademiet

Eirik var med som spiller på Akademiet som 9 åring og vender nå tilbake som trener.

Sønnen til den spilleren med flest kamper i Hana IL, (Pål Larsson) er nå ansatt i klubbens Akademi, Eirik har rukket å bli 21 år, spilt ungdomslandskamper og spilt på A-laget til Sandnes Ulf. Så sa det stopp, det ble oppslag i flere medier i landet om det unge stortalentet som ønsket å prioritere studier i stedet for å være profesjonell fotballspiller. Et meget voksent valg, en lurer selvsagt på hvorfor? Et hardtarbeidene talent har gått alle gradene og kommet så langt… Men det aller viktigste for å lykkes innen alle idretter er at en må ha det GØY, det hadde alltid vært gøy å spille fotball, han gledet seg til alle treninger, enten det var med kameratgjengen på Hana eller i ungdomsavdelingen i Sandnes Ulf.

Eirik vendte tilbake til barndoms klubben Hana IL og fullt fokus på sine studier og veien til bachelorgrad i samfunnsfag, og til slutt bli sosionom. Dette skal han klare i kombinasjon med spill på klubbens A-lag og trener på Akademiet. Eirik vet og kjenner veien for å nå målet som mange drømmer om, å bli en kjempegod fotballspiller, men ønsker også å fokusere på mennesket, få til viktige samtaler ansikt til ansikt, som er utrolig viktig for alle unge, de skal føle seg å være i trygge omgivelser, kjenne mestring-følelsen og ikke minst ha det Gøy!

Akademiet på Hana er meget glade for at Eirik Larsson har sagt ja til å bli med for fullt, det vil garantert de unge som er med på Akademiet merke.