Eirik Larsson

Eirik Larsson fortsetter i Hana IL i 2024!!

Eirik Larsson hadde vært på prøvespill hos Sandnes Ulf i mange uker etter å ha imponert over sine evner med 34 mål i 4. divisjon avdeling 2 – sesongens toppscorer.
Eirik fikk ikke kontraktstilbud i sin tid der og bestemte seg for å se andre muligheter. På grunn av oppmerksomheten i media rundt prøvespillet hans, var det mange klubber som tok kontakt med Eirik da de visste at han ikke ble tilbudt kontrakt.

Heldigvis for Hana er vi en klubb i Eiriks hjerte og han har bestemt seg for å spille for Hana i 2024-sesongen.

Eirik har en fantastisk scoringsrekord hos Hana – 131 mål på 139 kamper og er fjerde toppscorer i Hanas historie. Han er for tiden 44 mål bak onkelen, Eivin Skavhaug, som er klubbens toppscorer med 175 mål på 292 kamper og 26 mål bak klubbens nest toppscorer, faren Pål Larsson som har scoret 157 mål på 380 kamper.

Kan dette være året??

Vi gleder oss til 2024 sesongen!!

HEIA HANA!!