Efab AS signerer ny sponsorkontrakt med Hana IL

Aage Gramstad er et meget kjent navn i Hana miljøet. Han er født og oppvokst på Gramstad og står med hele 271 kamper for klubbens A-lag (14 mål). Første kamp ble spilt allerede i 1981. Studier i Oslo gjorde at det ikke ble enda flere kamper for klubben. Aage ble far første gang 23 juni 1993 (Morgan Gramstad 174 kamper og 16 mål). Samme dag spilte Hana IL den historiske 3 runde kampen i NM mot Viking for hele 3000 tilskuere der Aage måtte følge kampen på sykehuset via radio.

Neste sønn blir Mats Gramstad, født 1995 og med 168 kamper og 97 mål. Siste mann var Mikal som ble med fram til juniorfotball og selvfølgelig far som trener. Senere har Aage selvfølgelig vært med i styre, og som han sier selv: Hana IL er definitivt klubben i mitt hjerte!

Nå er han med som sponsor i firma et han er deleier av Efab AS

Efab hjelper selskaper til å utnytte muligheter som ligger i smart bruk av IT og digitalisering.

Vi bidrar med råd og til å innføre løsninger som effektiviserer prosesser og skape nye forretningsmuligheter.

Efab vil svært gjerne gjøre vårt til at det lokale næringsliv, og ikke minst andre selskaper i sponsornettverket lykkes med  sin forretningsutvikling og digitalisering. En telefon til Aage og Efab kan være starten til en interessant samtale om mulighetene som ligger på dette området..

Aage gleder seg stort til sesongen er i gang igjen i 2021, dessverre får han ikke oppleve sønnene spille, Morgan er blitt to barns far og fått jobb på Akademiet til Viking FK, han forlot Akademiet på Hana, her var han leder. Mats har bøttet inn på mål som spiss i Hana, så mange klubber fikk med seg dette og signerte for Vidar FK.

Hana IL ser frem til å se Aage på hjemmekamper og håper på en gjensidig glede av at Efab AS er med i sponsornettverket til Hana IL.