Byttekveld på klubbhuset

Søndag 18. februar kl. 1600-1900 vil Hana IL arrangere byttekveld på klubbhuset (Frøyerveien 16, 4328 SANDNES).

Her kan du ta med deg eller finne:

Treningstøy

Treningsutstyr (fotballsko, joggesko, hansker, lua…)

Det vil bli en liten kiosk på byttekvelden der dere vil få anledning til å kjøpe kaker, kaffe og brus. Dette er det eneste som koster penger, alt annet skal være gratis.

Vi i Hana IL gleder oss til denne dagen, og håper mange vil delta.

Hold av dagen, og legg evt til side om du har noe du vil bytte. Det er lov å ta med seg ting for å bytte bort, og det er lov å bytte til seg uten at du har levert noe inn til innbytting.

Ønsker du å levere treningstøy nå? Ta kontakt med Kyle på dagligleder@hana-il.no så ordner vi

Nærmere informasjon vil komme når dagen nærmer seg – følg med på Hana ILs sosiale medier: facebook, instagram eller vår hjemmeside: www.hana-il.no

Håper dere vil være med å gjøre dette til en sosial og miljøvennlig kveld! HEIA HANA!!